Iesūtīja: Jānis
Atbild: VIENOTĪBAS birojs Cēsīs
Labdien, pasākums nebija domāts kā komerciāls vai mārketinga pasākums kādai konkrētai kompānijai. Ņemot vērā, ka aprīlis ir spodrības mēnesis, likās ka iepazīšanās ar tīrīšanas līdzekļu kompāniju iederēsies. Atvērtie biroji bieži sadarbojas ar dažādām organizācijām, uzņēmumiem un privātpersonām, lai dažādotu pasākumus, kuri pieejami biroja apmeklētājiem. Tomēr jāatzīst, ka lēmums iekļaut pasākuma plānā konkrēto piedāvājumu bija nepārdomāts un tiešām var tikt uztverts kā mārketinga atbalsts konkrētai kompānijai. Paldies par Jūsu modrību un aizrādījumu! Turpmāk rūpīgāk izvērtēsim pasākumus, kurus ielaižam savos atvērtajos birojos.
Komentāri: